Zad1
Rozwiąż krzyżówkę[logogryf] i wyjaśnij otrzymanego hasło/

1.Element wiązki przewodzące koszenia.
2.Warstwa utworzona z przylegających do siebie komórek, stanowiących ochronę przed czynnikami zewnętrznymi.
3.Zależność występująca między grochem a bakteriami wiążocymi azot atmosferyczny.
4.Wypustki komórek tkanki okrywającej pobierające wodę z gleby.
5.Grupa komórek chroniąca stożek wzrostu.
6.Warzywo, którego korzeń gromadzi substancje odżywcze.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:47:47+01:00
1. łyko
2. skórka
3. symbioza
4. włośniki
5. czapeczka
6. burak
hasło: osmoza to przenikanie wody z roztworu mniej stężonego do bardziej stężonego. Z gleby do korzenia.
2010-03-17T20:52:29+01:00
1. łyko
2. skórka
3. symbioza
4. włośniki
5. czapeczka
6. burak
1 5 1