Odpowiedzi

2009-10-26T19:38:57+01:00
B) a=3 b=-10 c=3
delta=b do kwadratu - 4*a*c
delta=(-10)do kwadratu-4*3*3
delta=100-36=64
pierwiastek z delty=8
x1=-b-pierwiastek z delty/2a=10-8/6=1/3
x2=-b+pierwiastek z delty/2a=10+8/6=3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T21:25:50+01:00
X²-9x-22=0
a=1;b=-9;c=-22
Δ=b²-4ac=(-9)²-4*1*(-22)=81+88=169
√Δ=√169
Δ=13
x1=-b-√Δ\2a=9-13\2*1=-4\2=-2
x2=-b+√Δ\2a=9+13\2*1=22\2=11
x∈R\-2;11

3x²-10x+3=0
a=3;b=-10;c=3
Δ=100-36=64
√Δ=√64
Δ=8
x1=10-8\2*3=2\6=1\3
x2=10+8\2*3=18\6=3
x∈R\1\3;3
*mnożenie
\kreska ułamkowa