Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:53:28+01:00
Skutki przyjęcia chrześcijaństwa przez Polskę to przybycie do Polski wielu uczonych, kapłanów, którzy uczyli lud nowej wiary, przymierze z Czechami,
ślub Mieszka I, nasze państwo stało sie silniejsze, niezależne, wkroczyło do państw chrześcijańskich, co w pewnym stopniu uniemożliwiało napady na nasz kraj, ze względu na argument, że mamy chrzest.
60 4 60
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T20:54:44+01:00
Polska stała się suwerenna i wolna. Wzrósł autorytet Mieszka i Polski jako kraju. Mieszko nie był zależny od Cesarstwa i nie musiał przyjąć narzuconego chrztu.
66 4 66
polska przestała być panstwem poganskim. w sytuacji napadu wroga panstwa chescijanskie
nie mog... dalej nie chce mi sie pias