Odpowiedzi

2010-03-17T20:53:25+01:00
-powstanie warszawskie\
-prawie bylby wysadzony hitler\
-komunizm w polsce
2010-03-17T20:54:42+01:00
1. Mordowanie ludzi przez Niemców.
2. Atak Niemców na Rosję
3. Atak III Rzeszy na Polskę
4. Wojna Japońsko-Amerykańska
5. Wojna nad Pacyfikiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:57:36+01:00
1. BITWA POD KURSKIEM-NAJWIEKSZA BITWA PANCERNA NA SWIECIE PRZELAMANIE NIEMIECKIEJ LINII NA FRONCIE OTWARTE POLE DLA ROSJAN NIEMCY UCIEKALI W POPŁOCHU
2.BITWA POD STALINGRADEM-PIERWSZA PRZEGRANA BITWA NIEMIEC WAŻNA DLA PRZEBIEGU WOJNY OD TEJ PORY NIEMCY SIE TYLKO WYCOFYWALI
3. ATAK NIEMIEC NA ZSRR- HITLER MUSIAŁ WALCZYĆ NA DWA FRONTY
4. ATAK NA PEARL HARBOR- PRZYSTAPIENIE AMERYKANÓW DO WOJNY
5. BITWA O ANGLIE- JEDNO PAŃSTWO PRZETRWAŁO ATAK NIEMIEC STALO SIE PRZYCZUŁKIEM W EUROPIE DLA UCIEKINIEROW Z PAŃSTW ZDOBYTYCH KTÓRZY CHCIELI WALCZYĆ