Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:52:52+01:00
Opowieści z Narnii , mówią o krainie którą rządzą czary i magia. Wszystko tam jest niezwykłe i nie może wydarzyc się w teraźniejszym świecie. Dlatego ta książka jest niezwykła.
2010-03-17T20:55:09+01:00
Znajduje się w niej wiele ciekawych wątków , np. Gdy rodzeństwo przeniosło się z szafy do magicznej krainy.
Są tam motywy mówiących zwierząt i centaurów .
Bardzo podobała mi się książka ponieważ jest oryginalna i wciągająca.
Co bardzo czyni powieść niezwykłą.