Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:26:42+01:00

Królestwo bakterie(sinice) - brak chloroplastów, materiał zapasowy: skrobia sinicowa.
Królestwo protistyrotisty (eugleniny, tobołki, chryzofity): chloroplasty o 3 lub 4 błonach, powstały w wyniku wtórnej endosymbiozy; chlorofil a; chlorofil b; ksantofile; brak fikobilin; skrobia.
Królestwo rośliny (glaukocystofity, krasnorosty, zielenice) : chloroplasty o 2 błonach śródplazmatycznych, powstały w wyniku endosymbiozy pierwotnej; chlorofil a; chlorofil b; fikobiliny.
6 3 6
2009-10-26T19:28:49+01:00
Bakterie: (sinice) - brak chloroplastów: tylakoidy; chlorofilów; karoten; fikobiliny

Protisty: (eugleniny, tobołki, chryzofity) - chloroplasty o 3 lub 4 błonach; chlorofil; skrobia

Rośliny: (glaukocystofity, krasnorosty, zielenice) - chloroplasty o 2 błonach śródplazmatycznych; chlorofil, fikobiliny
4 5 4
2009-10-26T19:48:57+01:00
Królestwo protistyrotisty (eugleniny, tobołki, chryzofity): chloroplasty o 3 lub 4 błonach, powstały w wyniku wtórnej endosymbiozy; chlorofil a; chlorofil b;
Królestwo rośliny (glaukocystofity, krasnorosty, zielenice) : chloroplasty o 2 błonach śródplazmatycznych, powstały w wyniku endosymbiozy pierwotnej; chlorofil a; chlorofil b; fikobiliny.
Królestwo bakterie - brak chloroplastów, materiał zapasowy: skrobia sinicowa.
ksantofile; brak fikobilin; skrobia.
Rośliny: (glaukocystofity, krasnorosty, zielenice) - chloroplasty o 2 błonach śródplazmatycznych; chlorofil, fikobiliny
3 3 3