Odpowiedzi

2010-03-17T21:01:09+01:00
Brak higieny osobistej, zimno, wczesne rozpoczęcie współżycia, cewnikowanie.
1 5 1
2010-03-17T21:08:33+01:00
-przyjmowanie małej ilości płynów
-przetrzymywanie moczu
-sporzywanie dużej ilości soli
-nie mycie się
-brak higieny osobistej
-zimno
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:14:24+01:00
- brak odpowiedniej higieny osobistej
- spożywanie niewielkich ilości wody
- siadanie na zimnych rzeczach
- przyczymywanie moczu
- wcześniejsze zakażenia, zapalenia
- noszenie krótkich bluzek w zimie,
- nadmierne spożywanie owoców cytrusowych (chodzi tu o kwasy, często po nich odczuwa się potrzebę częstego korzystania z toalety).
1 5 1