Odpowiedzi

2010-03-17T21:02:15+01:00
A = ΔV:t
a = (30m/s-10m/s):4s = 20m/s:4s = 5m/s^

a = F:m
F = a*m

F = 5m/s^*1t = 5m/s^*1000kg = 5000N = 5kN
1 3 1
2010-03-17T21:02:27+01:00
Proponuje takie rozwiazanie:

F=m x a
sila = masa razy przyspieszenie
m= 1 t=1000 kg
a= Δv:Δt czyli zmiana predkosci w czasie
a= (30-10):4= 20/4=5 m/s²
F=1000 kg x 5 m/s²= 5000 N= 5 kN
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:04:11+01:00
A = ΔV:t
a = (30m/s-10m/s):4s = 20m/s:4s = 5m/s^
a = F:m
F = a*m
F = 5m/s^*1t = 5m/s^*1000kg = 5000N = 5kN
1 5 1