Omów jeden z problemów przedstawionych w powieści ''W pustyni i w puszczy''.
-problem tolerancji religijnej
-problem rasizmu
-problem odpowiedzialnosci za drugiego człowieka
-przyjażń pomiędzy Stasiem i Nel oraz Stasiem i Kalim
-stosunek czlowieka do zwierząt.
Przedstaw swoje stanowisko.
Prosze aby ta praca zajmowała ponad jedną stronę zeszytu

2

Odpowiedzi

2010-03-17T21:53:44+01:00
W lekturze pt. W pustyni i w puszczy czlowiek bardzo szanowala zwierzeta gdyz mozna bylo to rozpoznac czytajac lektore nel bardzo sie ucieszyla ze dostala psa i to dla niej byl to najleprzy prezent jaki dostala
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:00:04+01:00
Chodź mamy już 21 wiek to jest bardzo dziwne że dużo osób nie radzi sobie z tym że ktoś jest ciemnej skóry lub innej religi.Książka pod tytułem w Pustyni i w puszczy jest bardzo dobrą odpowiedzią na rasizm i wyznanie religijne,bo tam pokazuje sam pisarz kasiążki że po mimo tego że Stasiem i Nel zajmowali się czarnoskórzy ich przyjaciele i byli innego wyznania religijnego to pomogli im bardziej niż nie jeden jasnoskóry człowiek.Przyjaźń po między Stasiem i Nel może przypominać nie którym osobą przyjaźń po między młodszą siostrą a starszym bratem,Staś bardzo dobrze opiekuje się Nel kiedy dziewczynka zaczyna chorować.Ale jest też bardzo duży problem odpowiedzialności za drugiego człowieka z powodu że teraz ludzie są mniej dojżali i mniej odpowiedzialni nieraz za samych siebie do tego wszystkiego dochodzi stosunek człowieka do zwierząt nastała tak zwana moda na zwierzęta które są wyjątkowe,które są czesane lub wysyłane do fryzjerów i na wybiegi .Ale niestety jest coraz mniej ludzi któży zajmują się zwykłymi zwierzętami lub bardzo często urządzają na nie polowania.To są chyba największe problemy 21 wieku i nawet mogę przyznać że ludzie są troszeczkę zacofani bo jeśli dla kogoś liczy się wyznanie religijne lub religia to jest to na prawdę dziwnę bo liczy się osobowość a nie wyznaniea itp/
1 5 1