Odpowiedzi

2010-03-17T21:10:42+01:00
W Azji występują wszystkie strefy klimatyczne:
polarny na skrajnej północy,
równikowy na południowym wschodzie,
kontynentalny na większości obszaru.
Kraina geograficzna:
-Syberia,
- Tybet
-Himalaje
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:11:37+01:00
-strefa równikowa -płw. Indyjski ,Nizina Gangesu , Płw indochiński
-strefa umiarkowana -Himalaje , wyżyna tybetańska, Kunlun
-strefa podzwrotnikowa - Wyżyna zachodnio Syberyjska ,Góry czerskie , Kamczatka
1 5 1