Wybierz jedną z sentencji Małego Księcia i uzasadnij jej słuszność (odwołaj się do 1 utworu literackiego)

Wiec: Ja wybrałem sentencje ,, Mowa jest źródłem nieporozumień" , lub jak Wam będzie łatwiej ,,Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."
Wybierzcie sobie :)
Czekam na odpowiedzi.
Pozdrawiam i punkty zostawiam :D

2

Odpowiedzi

2010-03-17T22:19:16+01:00
,,Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."

Najlepiej ocenia sią ludzi miarą uczuć, serca, bo najważniejsze nie jest to, jak człowiek wygląda, bo uroda z wiekiem zniknie, ale to co mamy w sercu, jacy jesteśmy wewnątrz. Dlatego przed oceną człowieka lepiej poznać go głębiej.

Starałam się :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:19:59+01:00
Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu." - jeśli się kogoś kocha nie ważny jest jego wygląd lecz to co do niego czujemy.Nie zawsze osoba ładna umie pokochać , często czuje się lepszą , ważniejszą .Tak jak to było w przypadku rózy,źle traktowała małego księcia,dopiero gdy ten miał wyjechać okazała skruche,poczuła że chłopiec jest dla niej ważny..
Zrozumiała że go kocha.Nie zawsze warto kierować się czyimś wyglądem ponieważ może okazać się to dla nas złym wyborem.
7 3 7