Odpowiedzi

2010-03-17T21:17:30+01:00
Wg rocznika statystycznego na rok XII 2008
mazowieckie
śląskie
wielkopolskie
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:17:51+01:00
1.Województwo Mazowieckie
Liczba ludnosci: 5128,6tys
powierzchnia: 35,6tys km2
powiaty: 37
gminy: 314
miasta: 85 w tym o najwiekszej liczbie ludnosci: Warszawa, Radom, Płock.

2.Woj. Śląskie
liczba ludnosci: 4731,5tys
powierzchnia: 12,3tys km2
powiaty 17
gminy 167
miasta 71 w tym o najwiekszej liczbie ludnosci: Katowice, Częstochowa, Sosnowiec, Gliwice

3. Woj. WIelkopolskie
l.ludnosci: 3355,3tys
powierzchnia 29,8tys km2
powiaty 31
gminy 226
miasta 109 w tym o najwiekszej liczbie ludnosci: Poznan, Kalisz, Konin.
13 4 13