Odpowiedzi

2010-03-17T21:16:09+01:00
Każdy ma swoje granice wytrzymałości;)
6 4 6
2010-03-17T21:16:35+01:00
Znaczy ono mniej więcej tyle, że każda rzecz ma swoją granicę wytrzymałości, ...
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:22:01+01:00
Można to interpretować w ten sposób, iż każda rzecz posiada swą wytrzymałość, która ma określone granice i jeśli się je przekroczy- nastąpi zniszczenie. Podobnie nie można wykożystać w pełni dzbanka, Któremu urwało się ucho. :)
9 3 9