Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:19:22+01:00
1 . Trzeba uważac i czuwac bo nie wie sie kiedy ten czas nastąpi
2. Modlic sie
3. Spowiadac
4 Przyjomowac komunie św.
1 5 1
2010-03-17T21:19:33+01:00
Na pewno porozmawiać ze swoim sumieniem czy nasze życie zasługuje na bycie z Bogiem w niebie czy może na Wieczne Piekło
1 5 1
2010-03-17T22:05:48+01:00
Nie wiadomo kiedy śmierdź przyjdzie. Trzeba często się spowiadać, przyjmować komunie i przestrzegać dekalogu Bożego (10 przykazań Bożych). Uczęszczać na msze św.
1 5 1