Odpowiedzi

2010-03-17T21:24:55+01:00
Bogactwo ozdób i zlocen * kontrastowosc * alegorycznosc * celem mialo byc zaskoczenie, oszolomienie i olsnienie odbiorcy
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:27:37+01:00
- architektura baroku - dynamika , połączenie rzezby architektury i malarstwa
Przykłady sakralne kosciół sw. Karola w wiendniu
Kosciół wizytek - Warszawa
Nowe ogrody francuskie i angielskie
francuskie czyste uporządkowane a angielskie jak chce natura
malarstwo barokowe religijne , mitologiczne - pejzaz , martwa natura idealizowano DYNAMIKA
Malarze
Rembrant
Rubens

rzezba
wzór rzezba antyczna
akcentowanie kontrastu
6 2 6