Odpowiedzi

2010-03-17T21:22:18+01:00
Liczba jest podzielna przez 2, gdy jej ostatnią cyfrą jest 2, 4, 6, 8 lub 0.
Liczba jest podzielna przez 4, gdy jej dwie ostatnie cyfry tworzą liczbę podzielną przez 4.
Liczba jest podzielna przez 5, gdy jej ostatnią cyfrą jest 0 lub 5.
Liczba podzielna przez 8 jest zawsze parzysta.
Liczba podzielna przez 10 zawsze ma na końcu 0.
Liczba jest podzielna przez 25, gdy jej ostatnimi cyframi są 5 lub 0.
Liczba jest podzielna przez 100, gdy jej ostatnią cyfrą jest 00.
Liczba jest podzielna przez 3, gdy suma jej cyfr jest liczbą podzielną przez 3.
Liczba jest podzielna przez 9, gdy suma jej cyfr jest liczba podzielną przez 9.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:26:22+01:00
Podzielna przez 2 gdy na końcu liczby jest cyfra podzielna przez dwa czyli 2,4,6,8,i 0
przez,3 gdy suma cyfr daje liczbe podzielną przez 3 np. 123 bo 1+2+3=6 przez 4 gdy końcówka liczby jest podzielna przez 4 np.124 przez,5 gdy na końcu jest 5 lub 0 przez6 7 i 8to chyba nie ma reguły a przez 9 to tak samo jak przez 3 ,9
6 3 6