Odpowiedzi

2010-03-17T21:31:45+01:00
Tkliwość, nie zrozumienie, szepty, złość, plotki,
Zdarza się, że nam trują pokój życia słodki.
Przyjaźń, obejrzenie się na własne szkody,
Na koniec stęsknionych przywodzą do zgody.

Mam tylko coś takiego :(( Myślę, że pomogłam ;))
1 3 1
2010-03-17T21:32:03+01:00
Bernard Fontenelle — Zeszyty 1957-1972

` Największy sekret szczęścia to być w zgodzie z sobą.`

Hermann Hesse — Demian » Maks Demian (Rozdział siódmy, Pani Ewa)

` Człowiek lęka się jedynie wtedy, gdy sam ze sobą nie żyje w zgodzie.`



może być?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:33:23+01:00
Bernard fontenelle
,,NAJWIEKSZY SEKRET SZCZEŚCIA TO BYC ZE SOBA W ZGODZIE,,
JULIO KORTAR
,,ZA KAZDYM RAZEM PODEJRZEWAEM ŻE ZGODA JEST NAJGORSZYM ZE ZŁUDZEŃ,,