Odpowiedzi

2010-03-17T21:32:05+01:00
5s.
65m.
65:5=13
1s.=13m.
1h=3600s.
3600s.x13m=46800m
Odp: Kolaż w ciągu godziny przejedzie 468km
2 2 2
2010-03-17T21:33:31+01:00
Zamieniamy jednostkę
1km=1000m
0,065km=65m
1h=3600s
układamy proporcje
5=65
3600=x
x=3600x65/5
x=46800m

i znowu zamiana jednostki
45800m=46,8km

odp:przejedzie 46,8km
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:50:39+01:00
5s=1/12min=1/720godz
65metrów=0,065km
1/720godz - 0,065km
1godz-x km
1/720x=0,065km/godz
x=46,8km/godz
W ciągu godziny przejedzie 46,8km
4 4 4