Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:33:55+01:00
X - 2 kąt
2x -1 kąt
2x - 30 - 3 kąt

x + 2x + 2x - 30 = 180
x + 2x + 2x= 30 + 180
5x = 210/ : 5
x = 42

spr.:

42 + 42×2 + 42×2 - 30 = 42 + 84 + 84 - 30 = 180

proszę. ;)

52 3 52
2010-03-17T21:38:56+01:00
2x -pierwszy kąt
x drugi kąt
2x+20 trzeci kąt

2x+x+2x+20=180
5x=160 /:5
x= 32
2x= 64
2x+20=84

Made by Marceli "celnik95" Stawicki
64 3 64