Odpowiedzi

2010-03-17T21:34:58+01:00
1. Drodzy rówieśnicy opanujsie swoje emocje , zachowujcie się odpowiednio do swojego wieku .
2. Złośc szkodzi piękności
3. Szacunek należy się każdemu , nie zapominajcie o tym .
4. Szanuj blizniego jak siebie samego
5. Rozwiązania siłowie nie są najlepszym wyjsciem z sytuacji
6. Szanujcie sie nawzajem wkońcu nie chcecie zyc w oborze
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:34:59+01:00
Cześć Tomasz.
Piszę do Ciebie ten list, bo chce poruszyć bardzo ważny temat, chodzi mi o wzajemny szacunek i spróbowanie zaniechania agresji w szkole. Chce ci powiedzieć, że agresja spotyka wiele dzieci w szkole, takie osoby bardzo źle się czują, są poniżane. Ostatnio się mówi o agresji ze strony uczniów , która zostaje pokazana na nauczycielach. Ukazuje się wiele filmów na youtube, które poniżają inne osoby; pytam się po co to? Proszę zastanów się na tym i daj mi odpowiedz na mój list.
list OTWARTY pisze się do wielu osób np. Drodzy uczniowie a nie Cześć Tomasz.