Odpowiedzi

2009-10-26T19:35:27+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
100%--- 2 kg
x --- 20 dag=0,2kg

x=0,2*100/2=20/2=10

Odp. Stężnienie wynosi 10 %
35 3 35
2009-10-26T19:36:38+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1kg=100dag czyli 1dag=0,01kg a 20 dag =20×0,01=0,2kg roztwór ma razem wagę :1,8kg+0,2kg=2 kg i to jest 100% a te 0,2kg soli to x % x=0,2×100:2=10% i takie jest stezenie
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:39:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
20 dag = 0,2kg
woda + sól - 1,8kg + 0,2kg = 2kg

2kg - 100%
0,2kg - x%

x = 0,2 * 100 / 2 = 10%

odp. Stężenie procentowe otrzymanej solanki wynosi 10%
62 4 62