Odpowiedzi

2010-03-17T21:42:41+01:00
Dane:
ilość 1 płytek=620
wymiary płytki 1=30cm *40cm=1200cm2
wymiary płytki 2=20cm *30 cm=600cm2
szukane:
ilość płytek 2=?
620 płytek-------------1200cm2 powierzchnia jednej płytki
x płytek------------------600cm2 powierzchnia jednej płytki
x=(620 *1200cm2):600cm2
x=1240
odp:potrzeba będzie1240 mniejszych płytek.
2 5 2
2010-03-17T21:45:04+01:00
1. Liczymy pole płytki :
30x40=1200cm²
20x30=600cm²
2. liczymy pole pow podłogi
1200x620=74400cm²

3. Pole pow podłogi dzielimy przez pow jednej płytki
74400/600=1240

odp: potrzebne jest 1240 płytek
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:46:28+01:00
X - ilość płytek o wymiarach 20cm x 30cm

30*40*620 = 20*30*x
744000 = 600x |:600
x = 1240
3 5 3