Odpowiedzi

  • nyan
  • Rozwiązujący
2010-03-17T21:43:33+01:00
A) x= -4
b) x= 9,6
c) x= 3
d) x= około 5,3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:45:09+01:00
A)
0,2x + 0,3 = -0,5
0,2x=-0,5-0,3
0,2x=-0,8
x=-0,8/0,2
x=-4
b)
0,4 + 0,25x = -2
0,25x=-2-0,4
0,25x=-2,4
x=-2,4/0,25
x=-9,6
c)
2,1 - 0,3x = 0,4x
-0,3-0,4x=-2,1
-0,7x=-2,1
x=-2,1/-0,7
x=3
d)
-1,5x - 3 = 0,2x + 6
-1,5x-0,2x=6+3
-1,7x=9
x=9/-1,7
x=-5,3
pozdrawiam:)
1 5 1