Odpowiedzi

2010-03-17T21:46:10+01:00
Człowiek który uczy się pilnie osiągnie wymarzony sukces.
Dzięki zdobytej nauce zyskasz dobre wykształcenie.
Wiedza jest kluczem do mądrości.
2010-03-17T21:46:27+01:00
Bardzo wazna nauka szkolna gdyz bez tego czlowiek byl by nie madry i nie umial by nawet najprostrzych zadan bez ktorych ciezko bylo by mu zyc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:47:00+01:00
Moim zdaniem Wiedza jest w życiu bardzo potrzebna, dzięki niej dowiadujemy się różnych rzeczy, umiemy coś przeczytać itp.
Jeżeli pewnie wiecie jak idzie się do bierzmowania to dostajemy Mądrość jest to dar od ducha świętego.
Dzięki wiedzy możemy zdobywać różne sukcesy.