Czy jest zakaz stosowania kary śmierci w (Napisz TAK lub NIE):
-Arabia Saudyjska
-Chiny
-Korea Północna
-Holandia
-USA
-Polska
Czy jest wolność religii w (Napisz TAK lub NIE):
-Arabia Saudyjska
-Chiny
-Korea Północna
-Holandia
-USA
-Polska

Proszę o szybką odpowiedz!
DAJĘ NAJ!

3

Odpowiedzi

2010-03-17T21:53:39+01:00
1 nie
2 tak
3 tak
4 tak
5 tak
6 nie

1nie
2nie
3nie
4tak
5nie
6 nie
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:55:20+01:00
Czy jest zakaz stosowania kary śmierci w :
-Arabia Saudyjska NIE
-Chiny TAK
-Korea Północna TAK
-Holandia TAK
-USA TAK
-Polska TAK

Czy jest wolność religii w :
-Arabia Saudyjska NIE
-Chiny NIE
-Korea Północna NIE
-Holandia TAK
-USA TAK
-Polska TAK
1 5 1
2010-03-17T22:02:41+01:00
-NIE
-tak
-tak
-Tak
-TAk
-Tak
religia:
-NIE
-Nie
-NIE
-Tak
-Tak
-Tak
1 2 1