Daje Naj!...
Prosze o szybką odpowiedz na JUTRO!.

1.W jaki sposób dokonuje sie wyboru prezydenta?
2.Jednym z uprawnien prezydenta jest prawdo inicjatywy ustawodawczej.Podaj przykład inicjatywy ustawodawczej prezydenta w ostatnim czasie
3.Jak rozumiesz stwierdzenie, że urząd Prezydenta zawiera w sobie godnosc Rzeczpospolitej?

Prosze o Szybką odpowiedz

2

Odpowiedzi

2010-03-17T21:58:24+01:00
1.Poprzez wybory prezydenckie
3.Prezydent po prostu jest przedstawiciel Polski na ważnych szczytach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:01:44+01:00
1.Prezydent wybieany jest w wyborach .
2.ostatnia z reform służby zdrowia
3.Prezydent jest jak wizytówka kraju i jgo zachowanie ,czyny reprezentuja nas.