Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:22:22+01:00
1]
10:30=⅓
2]
2,1:1,4=1,5
3]
4,2m=42dm
42:1,2=35
4]
12,5:5=2,5
5]
30cm=3dm
3:5=⅗
6]
1,75cm=17,5mm
17,5:35=½
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T22:23:52+01:00
AB/CD=10/30=1/3
AB/CD=(2,1)/(1,4)=21/14=3/2
4,2 m = 42 dm
AB/CD=(42)/(1,2)=420/21=35
AB/CD=(12,5)/5=125/50=25/10=5/2
30 cm = 3 dm
AB/CD=3/5
1,75 cm = 17,5 mm
AB/CD=(17,5)/35=175/350=1/2