Odpowiedzi

2010-03-17T22:20:42+01:00
Pieta to taka religijna rzeźba. Jak chcesz zobaczyć jak wygląda możesz wpisać w google grafika.
1 5 1
2010-03-17T22:21:05+01:00
Pieta-przedstawia zdjętego Jezusa Chrystusa z Krzyża ,którego na rękach trzyma Maryja.


Michał Anioł,Leonardo da Vinci,Rafael Santi,Tycjan,Sandro Botticelli,Giorgione.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:21:18+01:00

1.pieta to rzezba michała anioła zdobiaca Bazylike sw Piotra
2.Leonardo da Vinci,Giorgione
1 5 1