Odpowiedzi

2010-03-17T22:20:13+01:00
1. Nie atakowanie przez chrześcijan.
2. Zgody Papierza na różnego typu ataki.
3. Pomoc z innych stron.
4. Zyskanie sojuszników.
5. Bycie ważnym państwem w Europie.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:23:15+01:00
Gdy Mieszko I w 966 roku przyjął chrzest w Polsce zostało zapoczątkowane chrześcijaństwo. Przez to Polska stała się krajem równym z innymi w Europie. Chrześcijańskie Prusy nie miały już pretekstu by "nawracać nas". Nasze ziemie przestały być atakowane przez chrześcijańskich najeźdźców. Inne państwa w Europie zaczęły się z nami liczyć. Staliśmy się im równi. Byliśmy godnymi współpracownikami.

Starałam się :)
2 5 2