Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T19:43:03+01:00
240 dziewcząt
560-240=320(chłopców)
320-240=80

a)80/240*100%=100%/3=33,(3)%≈33%

b)80/320*100%=100%/4=25%
2009-10-26T19:49:29+01:00
560-240=320 jest chłopców 560=100% 240=x% x= 240 razy 100:560=około 42,86% to dziewczęta 100%-42,86=57,14 % to chłopcy 57,14-42,86=14,28% o tyle % jest więcej chłopców teraz tak 320:240=1,33=133% o tyle wiecej chłopców 240:320=0,75 1-0,75=0,25 =25% dziewczat jest o 25% mniej niz chłopców