1.Ziemie podbite przez Bolesława Chrobrego.
2.Jaką ziemię zdobył Bolesław Chrobry w wyniku wojny z Rusią Kijowską?
3.Z jakimi państwami Polska sąsiadowała w okresie panowania Bolesława Chrobrego?
4.Kto uczestniczył w zjeżdzie Gnieżdzijskim?
5.Wyjanij pojęcie: WOJOWIE.

Z góry dziękuję możesz odpowiedzieć na dwa lub trzy...;)
BARDZO PROSZĘ!;)...;(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:45:25+01:00
1,MILSKO,ŁUZYCE,MIŚNIA,ZIEMIE OD CZECH DO MORAW
2.GRODY CZERWIŃSKIE
4.KRÓL BOLESŁAW CHROBRY I OTTON3
5.WOJOWIE TO INACZEJ WOJSKO MIESZKA1
5 4 5
2010-03-17T22:49:03+01:00
1.Łużyce, Milsko, Ziemie od Czech do Moraw
2.Grody Czerwieńskie
3.Bolesław Chrobry, Otton III


2 4 2