Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:44:44+01:00
Kochać i być kochanym to czuć słońce z dwóch stron.
A słońce wschodzi na wschodzie, na zachodzie zachodząc.
Ówczesny naczelny wezwał mnie do siebie i poprosił, żebym dostosował się do nowych tendencji. Z uroczystą powagą, jakby właśnie przed chwilą sam na to wpadł, oświadczył: Świat idzie do przodu. Tak, odpowiedziałem, do przodu, ale nieustannie kręcąc się wokół Słońca.Czuł, że nie ma takiego słońca, które zdałoby rozświetlić ciemności ogarniające jego serce.Czym jest słońce dla ziemi, tym miłość dla duszy.Bankier to ktoś, kto pożycza ci parasol, kiedy świeci słońce, ale chce go z powrotem w chwili, gdy zaczyna padać.
1 2 1
2010-03-17T22:48:00+01:00
1.Słonce,s niech sie pali jeszcze jaśniej czerwienieje krew niech ziemia nas otula broni nas koronami drzew"=piosenkakabaretu moralnego niepokoju którą zaśpiewali na końcu listopadowej nocykabaretowej 2009
2.Tyle słońca w całym mieście , nie widxziałęś tego jeszcze - Piosenkia Anny Jantar
3.czasem słońce czasem deszcz - Film
WIĘCEJ MI NIE PRZYCHODZI DO GŁOWY
Pozdrawiam ;)
2 5 2