Odpowiedzi

2010-03-17T22:56:13+01:00
W nocy odwiedził Cie duch.Byłam przerażona, chciałam krzyczeć.!
Lecz on powiedział:
-nie bój się mnie.
-Dlaczego TU przyszedłeś - zapytałam przerażona.
-Nie bój się mnie -powiedział znów.
Coraz bardziej się bałam . Miałam ochotę obudzić rodziców i im to powiedzieć.
Lecz duch w pewnym momencie powiedział.
-Mieszkasz w domu w który ja kiedyś mieszkałem z .... - i w tym momencie zaczął płakać .
-Co się stało - zapytałam.
-W tym domu mieszkałem kiedyś z żoną - i znów głośno zapłakał.
Podeszłam do niego i go przytuliłam .
- I co się stało z żoną ?
- Została porwana i do tej pory jej nie znaleziono.
-Przykro mi . -odpowiedziałam ze smutkiem.
-Co noc tu przychodzę sprawdzić czy nie wróciła.
-Taki mi przykro- pocieszałam ducha.
Tuląc go tak do siebie on w pewnej chwili zniknął.
Teraz co noc czekam aż przyjdzie żeby móc go jakoś pocieszyć.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T22:56:46+01:00
Pewnej nocy spotkałam ducha,był on straszny,miał:
łacuchy które głośno chałasowały i nieczasem znikał z oczu.
Zapytałam się go.
-Jak masz na imię?
-Kacper-odpowiedział strazny duch.
-A dlaczego przyszedłeś właśnie do mnie?-zapytałam
-Bo chciałem cię lepiej poznać co robisz na codzień i czym sie zajmujesz.-odpowiedział.
-Mam na imię Natalia jestem w tym domu od urodzenia i nie zamierzam nigdzie wyjeżdzać.Ucze się w szkole podstawowej.-odpowiedziałam.
-Aha dziękuje za gościnność.Może wpadnę następnym razem.-Powiedział Kacper.