Wieczorem Janek włączył telewizor . Obejrzał program muzyczny , który zaczął się o 17 .55 , a skończył się o 18 .40 oraz film , którego projekcja rozpoczeła się o 18 .45 i trwała 103 minuty . Ile czasu tego wieczoru spędził janek przed telewizorem ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T23:13:19+01:00
148 minut lub 153 zaleznie czy w przerwie miedzy programami ogladal;)
2010-03-17T23:18:04+01:00
18.40-17.55=45minut
18.45-17.43=1.02
0.45+1.02=1godzin.47minut
1 1 1