Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T23:32:42+01:00
A.2x+3
b.(6y-9):3= 2y-3
c.(8x-5):(-4)=-2x+1,25
d.(-2,1-0,9y):(-3)=0,7+0,3y
e.(2 i 1/2 - 1/4y): 1/4 = 10-y
f.(x-4y+2z):(-1)= -x+4y-2z
2010-03-17T23:33:05+01:00
A 2x+3
b 2y-3
c -2x+1,25
d 0,7+0,3y
e 10-y
f -x+4y-2z
2010-03-17T23:48:06+01:00
A)(4x+6):2=2x+3
b](6y-9):3=2y-3
c](8x-5):(-4)=-2x+1,25
d](-2,1-0,9y):(-3)=0,7+0,3y
e](2½-¼y):¼=10-y
f](x-4y+2z):(-1)=-x+4y-2z