Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T06:29:55+01:00
Plan Wydarzeń Carlo Collodi pt. Pinokio
1.Dżeppetto z niezwykłego drewna struga pajaca
2.Pinokio uciake z domu
3.Dżeppetto zostaje zamknięty w więźieniu
4.Pinokio próbuje zadzić sobie sam
5.Pinokio idzie do szkoły
6.Ogniojad łapie pinokia
7.Podróż do Krainy głupków
8.Zbójcy (Kot i Lis) napadają Pinokia
9.Pobyt w domu wróżki
10.Pajac jeszcze raz spotyka Kota i Lisa
11.Przygoda w mieście Chwytajcymbałów
12.Pinokio odgrywa rolę psa
13.Poszukiwanie Dżeppetta
14.Pobyt Pinokia na wyspie Pracowitych Pszczół
15.Złapanie Pinokia w śieć i jego uwolnienie
16.Pinokio u wróżki
17.Wyprawa do Krainy Zabawek
18.Praca w cyrku
19.Rekin połyka Pinokia,w jego brzuchu pajac spotyka Dżeppetta
20.Pinokio opiekuje sie Dżeppettem
21.Zamiana pajaca w prawdziwego chłopca
*KONIEC*
8 1 8
2010-03-18T06:29:57+01:00
Książka pt."Szatan z siódmej klasy"

1.Szkoła w powieści i dzisiaj.
2.Czas i miejsce wydarzeń.
3.Przedstawienie fabuły.
4.Przedstawienie bohaterów.
5.Moja opinia o książce.
3 4 3