Odpowiedzi

2010-03-18T00:08:00+01:00
Musisz zaczac od 7,11,13,17,19,23 , ponieważ zbiór <7,29) jest lewostronnie domknięty, więc 7 też nalezy do tego zbioru
śr=90/6=15
2 3 2
2010-03-18T00:09:33+01:00
[ 7+11 + 13+17 +19 +23 ] : 6 = 90 : 6 = 15
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T00:43:57+01:00
Dokładnie tak.

Znak < oznacza przedział domkniety ( mówiąc po polsku zawiera się w nim ostatnia wartość ) np. < 2 , 4 ) oznacza zbiór liczb 2 ≤ x <4

WIĘKSZYCH, RÓWNYCH 2 I MNIEJSZYCH OD 4


tak więc 7,11,13,17,19,23

czyli tak jak przedmówcy 7+11+13+17+19+23 = 90

90 : 6 = 15

:]
1 5 1