UŁAMKI:
a) ³√₈₀₀₀,
³√₂₇₀₀₀,
³√₂₁₆,
³√₃₄₃,

³√₇₂₉
b) ³√₈/₁₂₅,
³√²⁷/₆₄,
³√ ⁵¹²/₁₀₀₀,
³√¹²⁵/₁₀₀₀₀₀₀,
³√⁶⁴/₈₀₀₀
c)³√0,001,
³√0,008,
³√0,125,
³√0,064,
³√0,000027

2

Odpowiedzi

2009-10-26T19:56:04+01:00
20
30
6
7
9
2/5
3/4
8/10
4/20

0.1
0.2
0.5
0.4
0.03
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:58:39+01:00
∛8000=∛8×1000=20 ∛27000=30 ∛216=6 ∛343=7 ∛729=9 ∛8/125=⅖ ∛27/64=¾ ∛512/1000=8/10=⅘ ∛125/1000000=5/100=1/20 ∛64/8000=4/20=⅕ zad.c]∛0,001=0,1 ∛0,008=0,2 ∛0,125=½ ∛0,064=4/10=⅖ ∛0,000027=0,03