Odpowiedzi

2010-03-18T08:28:36+01:00
A) (x-√2)(x+2√2)=x²+1

x²+2√2x -√2x-4=x²+1
√2x =5
x=5/√2= 5√2/2

b)1+√3x=x+2
√3x-x =1
x(√3-1)=1
x=1/(√3-1)
x=(√3+1)/2

c)(x+2√2)√2=√3x-1
√2x +4 =√3x-1
x(√2-√3)=-5
x=-5/(√2-√3) =-5(√2+√3)/-1 =5(√2+√3)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T08:30:17+01:00
A) (x-√2)(x+2√2)=x²+1
x²+2x√2-x√2-4=x²+1
x√2=5
x=(5√2)/2

b) 1+√3x=x+2
√3x-x=1
x(√3-1)=1
x=1/(√3-1)
x=(√3+1)/2

c) (x+2√2)√2=√3x-1
x√2+4=√3x-1
x√2-x√3=-5
x(√2-√3)=-5
x=(-5)/(√2-√3)
x=[(-5)(√2+√3)]/(2-3)
x=5√2+5√3