Odpowiedzi

2010-03-18T08:24:21+01:00
USA
Chile
Alaska
Nowa Zelandia
Islandia
30 3 30
2010-03-18T08:38:11+01:00
Park Narodowy Yellowstone, Wyoming, USA,
Islandia,
Wyspa Północna, Nowa Zelandia,
Kamczatka, Rosja,
El Tatio, Chile,
Unmak, Alaska, USA.
Peru, Boliwii, Meksyku, Dominice, na Azorach, w Kenii i Japonii

22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T09:08:40+01:00
Mam dobrze bo pani mi sprawdzala USA,ROSJA,ISLANDIA,JAPONIA,NOWA ZELANDIA.
26 3 26