Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T08:58:54+01:00
MA JEŚLI NIE SĄ USPRAWIEDLIWIONE. To ocena idzie w dół, gdyż nie wywiązałeś się ze swoich obowiązków. A tak to zadne ;)
1 5 1
2010-03-18T09:00:32+01:00
Jeżeli masz za dużo godzin nieusprawiedliwionych(ponad połowę) z danego przedmiotu możesz zostać nieklasyfikowany. a jeśli masz wszystkie godziny usprawiedliwione nauczyciel inaczej patrzy na Ciebie i może zawsze podciągnąć Ci ocene
1 5 1
2010-03-18T09:01:29+01:00
Jeśli godziny twojej nieobecności w szkole są usprawiedliwione to nie ma wpłwu ten fakt na ocenę końcową.Twoja nieobecność w szkole może być spowodowana np.długą chorobą,a na to nie mamy wpływu,kiedy i jak długo chorujemy.
1 5 1