Wpisz odpowiednie liczby dla planów o podanych skalach:

a)skala 1:200

1 cm na planie to .......cm=.......m
w terenie

1 mm na planie to ...................
w terenie

4 cm na planie to w terenie:........................


10cm 8mm na planie to w terenie:.........................


b)skala 1:500

1 cm na planie to .......cm=........m
w terenie
1mm na planie to .............
w terenie
4 cm na planie to w terenie:........................


10cm 8mm na planie to w terenie:.........................





Bardzo prosze mam czas do 20:00

2

Odpowiedzi

2010-03-18T09:27:54+01:00
A)skala 1:200

1 cm na planie to 200cm=2mw terenie
1 mm na planie to 20cm=0,2m w terenie
4 cm na planie to w terenie:800cm=8m
10cm 8mm na planie to w terenie:2160cm=21,6m

b)skala 1:500

1 cm na planie to 500cm=5mw terenie
1mm na planie to 50cm=0,5mw terenie
4 cm na planie to w terenie:2000cm=20m

10cm 8mm na planie to w terenie:5400cm=54m
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T09:30:11+01:00
A)skala 1:200

1 cm na planie to 200 cm= 2 m
w terenie

1 mm na planie to 200 mm = 20 cm
w terenie

4 cm na planie to w terenie: 800 cm = 8 m


10cm 8mm na planie to w terenie: 2160 cm = 21,60 m


b)skala 1:500

1 cm na planie to 500cm = 5m
w terenie
1mm na planie to 500mm = 50cm
w terenie
4 cm na planie to w terenie: 2000 cm = 20m


10cm 8mm na planie to w terenie: 5400 cm = 54m

W RAZIE CZEGO MIAŁAM SAME PIĄTKI Z KARTKÓWEK Z TEGO TEMATU.;P
63 4 63
zaprpsze cie do znaj bedziesz mi pomagać ok
nie ok haha XD