Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T09:23:33+01:00
Ponieważ woda ze stopionego śniegu wsiąka w drogę. Potem gdy woda zamarza, lód zaczyna pęcznieć i rozrywa asfalt powodując dziurę.
13 4 13
2010-03-18T09:25:28+01:00
Woda wchłania sie w asfralt. Pod wpływem mrozu tworzy się lód i "rozrywa" asfalt. Inaczej mówiąc robi dziury w jezdni :)
11 4 11
2010-03-18T09:28:55+01:00
Woda wnika w szczeliny w nawierzchni, zamarza. Zwiększa wtedy swoją objętość i rozsadza asfalt .
11 3 11