Wpisz obok P (prawda ) lub F(falsz):
1. Abrazja to niszczaca dzialalnosc rzeki ....
2. Mierzeja jest piaszczystym wałem , odcinajacym wody zatoki od otwartego morza....
3. Klify powstaja w wyniku akumulacyjnej dzialalnosci morza...
4.Wybrzeze to waski pas na styku ladu z morzem....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T18:54:41+02:00
1. F
2. P
3. F
4. P

Pozdrawiam.
9 3 9
2010-04-03T19:02:30+02:00
1. Abrazja to niszczaca dzialalnosc rzeki .... fałsz
2. Mierzeja jest piaszczystym wałem , odcinajacym wody zatoki od otwartego morza.... prawda
3. Klify powstaja w wyniku akumulacyjnej dzialalnosci morza... fałsz
4.Wybrzeze to waski pas na styku ladu z morzem.... prawda
8 3 8