Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T10:52:30+01:00
Aby mieć silne i mocne kości,
Wcale nie trzeba różnych cudności.
Wystarczy nabiał zawarty w mleku,
A po nim jesteś silny i zdrowy człowieku.
Twój najedzony, zadowolony brzuszek
Już nie zje żadnych niezdrowych puszek.
A twoja wyobraźnia niech zawsze pamięta
Że o brzuszek się dba nie od święta.

mam nadzieję że pomogłam. ;)
2 5 2
2010-03-18T11:28:25+01:00
Oto dowód mej sprawności,
Ja mam bardzo mocne kości.
Sprawił także ów paluszek,
Że zadowolony jest mój brzuszek.
Wyobraźnia wciąż buszuje,
Czy się dobrze dzisiaj czuje?


xDDD a masz se ;)
2 2 2
2010-03-18T11:47:29+01:00
Ja mam bardzo mocne kości,
zadowolony brzuszek
pełen radości
w tym pomaga mi mamusia
żebym nie miała pustego brzusia
Wyobraźnia tak nie głodzi mnie !
i pocztówki do mnie śle!!!
2 1 2