Liczba ludności na świecie ciągle się zmienia.W 2008 roku żyło na ziemi ponad 6 i pół miliarda ludzi, z czego ponad 1300 milionów ta Chinczycy.Czy to prawda, że w 2008 roku Chińczycy stanowili około jedną piątą mieszkańców ziemi?
tak nie

2

Odpowiedzi

2009-10-26T19:54:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T20:02:14+01:00
⅕×6500000000=1300000000 ludzi =1,3mld czyli prawda bo chinczyków jest ponad 1,3mld