Odpowiedzi

2010-03-18T11:35:44+01:00
1 alkoholizm
2 nadciśnienie
3 choroba nerek
4 nadkwasota
5 zwiększa się podatność na wystąpienie nowotworu
6 przewlekłe stany zapalne błon śluzowych jamy ustnej, przełyku, żołądka i dwunastnicy
7 choroba wieńcowa
8 kardiopatia alkoholowa
9 zaburzenia hematologiczne
10 choroby naczyń mózgowych
11 zaburzenia funkcji seksualnych
12 hamowanie funkcji układu odporności
2010-03-18T11:38:21+01:00
-alkoholizm
-nadciśnienie
-zaburzenia funkcji seksualnych
-zwiększa się podatność na wystąpienie nowotworu
-przewlekłe stany zapalne błon śluzowych jamy ustnej, przełyku, żołądka i dwunastnicy
-choroba nerek
-zaburzenia hematologiczne
-choroby naczyń mózgowych
-nadkwasota
-hamowanie funkcji układu odporności
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T11:50:29+01:00
-alkoholizm
-nadciśnienie tętnicze
-choroba wrzodowa żołądka
-choroba wrzodowa dwunastnicy
-choroba wieńcowa
-marskość wątroby
-ostra niewydolność nerek
-padaczka alkoholowa
-zapalenie trzustki
-stwardnienie tętnic
-niezyt żołądka
-stłuszczenie wątroby
-hipowitaminoza
-wrzody żołądka
-cukrzyca alkoholowa