Odpowiedzi

2010-03-18T11:47:28+01:00
Uważam , że zdrowie jest najważniejszą wartoscią życia , ponieważ zdrowie jest tylko jedno i trzeba o nie dbać . Bo jak zdrowia nie ma to nic się nie chce nigdzie isc , nic robić i wogóle jest wtedy bezsensu . Człowiek zdrowy to człowiek szczęśliwy. Więc czy nie lepiej cieszyć się życiem, bawić, miło spędzać czas na jego rozrywkach niż siedzieć w domu lub szwędać się po lekarzach, co jest bardzo uciążliwe, szczególnie w naszym kraju. Gdy jest się chorym jest się samotnym i smutnym . Siedzi sie w czterech scianach i nic się nie che
Dbajmy o zdrowie .!!! Jest naprawde warzne
2010-03-18T11:49:59+01:00
Zdrowie jest najważniejszą wartością w życiu, ponieważ zdrowia nie da się kupić ani pożyczyć. Musimy o nie dbać w zasadzie od dziecka. Jest ono najważniejsze, jeśli jesteśmy zdrowi, jesteśmy również szczęśliwi.I to jest najważniejsze być zdrowym.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T11:51:22+01:00
Zdrowie w życiu każdego człowieka ma największą wartość , mimo , że niektórzy ludzie tego nie doceniają.Kiedy człowiek zachoruje dopiero wtedy uświadamia sobie , co stracił , o co nie dbał .Dla mnie zdrowie jest najważniejsze , bo dzięki niemu można odpowiednio cieszyć się życiem .
13 3 13
smz
Dz
dziekuje ci bardzo kappa:)