Odpowiedzi

2010-03-18T11:53:38+01:00
1) 3,4-2x=-3x
x=-3,4

2) 5x+6,2=6,1
5x=-0,1 /5
x=-0,02

3) 5x+6=-3x+9
8x=3 /8
x=3/8

4)6,2x=-3 /6,2
x=-0,48

5) 8 +1 3x=-3,1
13x=-11,1 /13
x=-0,85

6)5x-9=-2x+3,6
7x=12,6 /7
x=1,8



Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T11:54:02+01:00
1) 3,4-2x=-3x
- 2x + 3x = - 3,4
x = - 3,4
2) 5x+6,2=6,1
5x = 6,1 - 6,2
5x = - 0,1
x = - 0,1/5 = - 0,02
3) 5x+6=-3x+9
5x + 3x = 9 - 6
8x = 3
x = 3/8
4)6,2x=-3
x = - 3/6,2 = - 0,48
5) 8 i 1 3x=-3,1
25/3 x = - 3,1
25/3x = - 31/10
x = - 31/10 razy 3/25 = - 93/250
6)5x-9=-2x+3,6
5x + 2x = 3,6 + 9
7x = 12,6
x = 12,6/7 = 1,8
2010-03-18T12:00:48+01:00
1.
3,4-2x=-3x
-2x+3x=-3,4
x= -3,4
2.
5x+6,2=6,1
5x=6,1-6,2
5x= -0,1 /:5
x= -0,02
3.
5x+6=-3x+9
5x+3x=9-6
8x=3 /8
x=3/8
4.
6,2x=-3/ :6,2
x= -15/31
5.
8 i 1 3x=-3,1
8 1/3x= -3 1/10
25/3x=-31/10 /:25/3
x= -31/10 *3/25
x=-93/250
6.
5x-9=-2x+3,6
5x+2x=3,6+9
7x=12,6 /7
x=1,8