1)Objętość graniastosłupa prostego prawidłowego czworokątnego wynosi wiedząc, ze podstawa graniastosłupa jest trapez o podstawach równych 3cm i 6cm oraz wysokości 2cm.

2)Staw w kształcie prostokąta ma długość 50m i 30m.Średnia głębokość stawu wynosi 180cm.Oblicz objętość tego graniastosłupa.
JESZCZE Siatkę ale nie musie jeśli będzie z siatka na macie najlepsza!!

FAST!!SZYBKO!! OBLICZENIA!! POWODZENIA!!:)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T11:57:32+01:00
Zad 1)
Dane:
3cm i 6cm oraz wysokości 2cm.
Szukane:
h=?
Rozwiązanie:
V=Pp*H
V=108 cm³
108 cm³=½ (a+b) *h*H
108 cm ³=½(3+6)*2*H
108 cm ³=½* 9*2*H
108 cm ³=9H
H=12 cm


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T12:02:33+01:00
1)Objętość graniastosłupa prostego prawidłowego czworokątnego wynosi wiedząc, ze podstawa graniastosłupa jest trapez o podstawach równych 3cm i 6cm oraz wysokości 2cm.

Pp=1/2(3+6)*2
Pp=9 cm²
V=Pp*H
musisz znależc na rys.H ( bo nie podała/eś) i wstawic do wzoru

2)Staw w kształcie prostokąta ma długość 50m i 30m.Średnia głębokość stawu wynosi 180cm.Oblicz objętość tego graniastosłupa.
JESZCZE Siatkę ale nie musie jeśli będzie z siatka na macie najlepsza!!

Pp=50*30=1500 m²
H=180 cm=1,8m
V=Pp*H
V=1500*1,8
V=2700 m³

siatki się nie da bo nie podałaś wszystkich wymiarów